Tiimimme

Robin Storm

Myyntipäällikkö
Robin.Storm@creone.com

Nicklaz Eneroth

Myynti Ruotsi
Nicklaz.eneroth@creone.com

Adam Bjellquist

Myynti Ruotsi
adam@creone.com

Karl Eliassson

Myynti Eurooppa
Karl.Eliasson@creone.com

Johan Wärnelöv

Kehitys ja tuki
Johan.Warnelov@creone.com

Carl-Magnus Wibring

Tilaus ja toimitus
Carl-Magnus.Wibring@creone.com

Johan Hultman

Tuki
Johan.Hultman@creone.com

Michael Gustavsson

Tuki
michael.gustavsson@creone.com

Samuel Hedengren

Tuotanto


Fredrik Boberg

Tuotanto


Palvelumme

Palvelusopimus
Säännöllinen järjestelmän toiminnallisuuden läpikäyminen ja mahdolliset korjaukset ja palaute.

Tarjouspyyntö
Palvelun sisältö
  • 1 suunniteltu palvelukäynti vuodessa
  • Raportointi tapahtuu kirjallisesti asiakkaan järjestelmänvalvojalle.
  • Mahdolliset kiinteästi asennetut varaosat vaihdetaan veloituksetta.
  • Avainkaappien ohjelmistopäivitykset.
  • Ensisijaistettu tuki (arkisin 8–17) puhelimitse, verkossa tai etäohjauksena.

Kiinteä kuukausihinta
  • Kiinteä hinta koskee koko vuotta.
  • Hinta muodostuu sopimukseen kuuluvien Control-kaappien määrän sekä Creonen ja asiakkaan välisen etäisyyden perusteella.
  • Kiireellisistä palveluasioista veloitetaan käyntimaksu, joka sisältää matka-ajan ja kilometrikorvauksen.
  • Irtisanominen: sopimus jatkuu vuosittain, ellei sitä irtisanota.


Koulutus
Tarjoamme kattavia tuote- ja ohjelmistokoulutuksia.

Tarjouspyyntö
Palvelun sisältö
  • Tietojen syöttäminen KeyWin-järjestelmään yhdessä asiakkaan kanssa, jotta asiakas oppii ymmärtämään järjestelmän toimintaa.
  • Ehdotus siitä, miten juuri TEIDÄN yrityksenne voi luoda tehokkaan järjestelmän.
  • Yhden koulutuskerran kesto on 3 tuntia. Jos asiakas haluaa pidemmän koulutuksen tai useita koulutuskertoja, tarjoamme myös niitä.
  • Creone varaa päivän ja kellonajan yhdessä asiakkaan kanssa.

Edellytykset
  • Avainkaappi on asennettu.
  • Avainkaappi on kytketty sähkö- ja tietoliikenneverkkoihin.
  • Avainkaapin IP-numeron tulee olla valmis.
  • KeyWin-ohjelmiston tulee olla asennettuna järjestelmävaatimustemme mukaisesti.


Hosting-palvelu
KeyWin-verkkohostingpalvelu avaintenhallintaan on kehitetty yhteistyössä Saab Combitecin kanssa.

Tarjouspyyntö
Palvelun sisältö
  • Erittäin tehokas ja toimintavarma järjestelmä SAABin uudessa datakeskuksessa. Ammattimaisesti valvottu käyttö täysin redundantissa ympäristössä, johon kuuluvat kaksinkertaiset virransyötöt ja ulkoiset generaattorit mahdollisten virtakatkosten varalta sekä redundantti jäähdytysjärjestelmä.
  • Jos palvelin kaatuu, sen tulee sopimuksen mukaan olla käytettävissä 6 tunnin kuluessa. Parhaassa tapauksessa kyse on kuitenkin vain 1–2 tunnin käyttökatkosta.
  • Palvelinympäristö täyttää konsernin turvavaatimukset, joka ovat ISO 27001 -standardin mukaiset. Saabin IT Service Management -prosessit noudattavat kansainvälistä ISO 2000-1 -Saab soveltaa yleisiä turvallisuusvaatimuksia, jotka on määritelty konsernin turvallisuustoiminnossa. Se tarkoittaa, että toiminta noudattaa DIR-C-060-määräystä, mikä on SAAB:n tulkinta ISO 27001 -standardista.
  • Saab AB on ISO 9001- ja ISO 14001 -sertifioitu.


Help Center

Jälleenmyyjänä Help Center -alustamme on aina käytettävissäsi. Sen kautta käytettävissäsi ovat osaamisemme, ratkaisumme ja kohtaamamme haasteet. Se auttaa sinua menestymään tuotteidemme käytössä. Ilmoitukset auttavat sinua pysymään ajan tasalla sekä omiesi että muiden käyttäjien kokemien ongelmien ratkaisuista. Lisäksi käytettävissäsi on laaja tietokantamme, joka sisältää käyttöoppaita ja usein kysyttyjä kysymyksiä.

Log in   Apply for a login